vineri, 2 iunie 2017

Excursie Brașov

La final de clasa a 9-a, am reușit să organizăm (ce-i drept, meritele nu îmi aparțin mie) o excursie la Brașov. O excursie de 4 zile și 3 nopți care pot spune cu mâna pe suflet că au fost memorabile.
Ce am vizitat? Păi din traseul nostru turistic au făcut parte: Canionul 7 Scări, Castelele Peleș și Bran, Cetatea Râșnov și desigur că nu poți spune că ai mers în Brașov fără a fi vizitat Prima Școală Românească și Biserica Neagră.
Unde am stat? Un mare atu al acestei excursii a fost faptul că am stat liniștiți și singuri la o pensiune ce era numai a noastră. Pensiunea Vrinceanu Ianis ne-a oferit oportunitatea de a ne pregăti singuri masa, de a face grătar și de a ne petrece timpul exact așa cum am dorit.
În încheiere, doresc să mulțumesc persoanelor fără de care această excursie nu ar fi fost posibilă și sper că nu va fi ultima experiență de acest gen.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu