miercuri, 15 iunie 2016

Joculețe

Mâine la ora de informatică se va prezenta ultimul joc al ultimei grupe ce a fost realizat pe post de teză. Pe acesta nu îl voi putea însă vedea deoarece voi absenta la cursurile de mâine dorind să îi fiu alături fratelui meu la cursul festiv de absolvire a facultății. Însă sunt convins că și acela va fi la fel de grozav precum celelalte. Toate echipele au făcut o treabă extraordinară și au făcut tot ce le-a stat în putere să iasă un joc bun. Și chiar a ieșit.
Am văzut jocuri create folosind diferite tipuri de grafică: jocuri de tip text, făcute in graphics2.h sau SDL (jos pălăria) și din experiență vă spun că nicio metodă nu e ușoară fiecare având avantajele și dezavantajele ei.
Jocul realizat de echipa mea (eu, Sara și Cătălin) este un joc de tip pacman realizat in graphics2.h. A necesitat o grămadă de muncă și foarte multă documentare. Am ales să facem totul calculând pixel cu pixel, Cătălin a reușit să implementeze și teste de coliniaritate care au ajutat la ciocnirile dintre pacman si ziduri sau monștrii.
Și ca să închei voi spune că am rămas plăcut impresionat de aceast mod de a da teza, de ce s-a realizat per total și desigur de jocul pe care l-am realizat noi. Dacă vă interesează jocurile noastre, trimiteți un mesaj și vi le trimititem imediat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu